McenterFreak Skrevet October 23, 2008 Rapporter Share Skrevet October 23, 2008 Jeg var pissetræt af at købe IHC antennekabler (har mange brugere=udtag) så i dag målte jeg antennekablet igennem. Det viser sig at der bare er skærm og lead (på ben 2) så man skal bare købe et antennekabel og erstatte den ene ende med et shielded RJ45 stik hvor skærmen går til skærm og den miderste ledning skubbes i ben 2Pris 15 kr. LK pris 100 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lennarth Smed Besvaret October 24, 2008 Rapporter Share Besvaret October 24, 2008 tak for info, jeg har ledt efter et kabel kortere end 3m som LK levere.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
line-web Besvaret August 14, 2011 Rapporter Share Besvaret August 14, 2011 Hvordan så med IR delen?Hvilke ben er den på? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret August 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 14, 2011 Hvordan så med IR delen?Hvilke ben er den på? Beklager, men den del målte jeg ikke på, da jeg kun bruger antennedelen. Har desværre smidt kablet jeg målte på væk. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts