Jason_Hill Skrevet November 6, 2016 Rapporter Share Skrevet November 6, 2016 Hej er det muligt at lave et bruger defineret input modul med flere inputs end 1 & kan man lave en med Input og outputs sammen? Kan ikke lige se hvor man kan tilføje ekstra indgange?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 7, 2016 Rapporter Share Besvaret November 7, 2016 Det kan muligvis godt lade sig gøre at hacke et, men hvad er ideen /formålet? Hvad er det for noget hardware du vil simulere eller lave egne enheder til ? Garageportstyring eller ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret November 7, 2016 Rapporter Share Besvaret November 7, 2016 Alle produkterne er XML filer, så du kan editer ligeså tosset du har lyst. Jeg har f.eks. lavet et produkt til min Danfoss fordeler unit, med 8 telestater og 1 blande pumpe udgang. Jason_Hill og Lars Jacobsen 2 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jason_Hill Besvaret November 7, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 7, 2016 Havde lidt elektronik komponenter jeg har samlet til min egen varmestyrings box Så jeg vil oprette det som et produkt i IHC. Lars1: er det bare og tilføje hvor jeg har gjort i billedet eller er der andet jeg skal være opmærksom på. F.eks hvis jeg også vil tilføje inputs. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret November 7, 2016 Rapporter Share Besvaret November 7, 2016 Det er nok 5 år siden jeg lavede mit Danfoss produkt, så jeg må blankt erkende at jeg kan ikke huske hvordan jeg gjorde det, og jeg har ikke lige adgang til Visual, men umiddelbart ser det rigtigt ud. Prøv evt at kigge på et tryk med dioder. Der har du både ind og udgange. Så kan du også se om der mangler noget under !ELEMENT dataline_input o.s.v. Jeg ved ikke om product_identifier brugers til noget i IHC controlleren, men jeg vil anbefale at du laver alle rettelser på det bruger definerede ind/output produkt, frem for at editer et tryk med dioder. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jason_Hill Besvaret November 7, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 7, 2016 Tak for hjælpen Lars1. Fik det til at køre Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret November 8, 2016 Rapporter Share Besvaret November 8, 2016 Det var tjekket Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcJesper Besvaret November 10, 2016 Rapporter Share Besvaret November 10, 2016 På 7/11/2016 at 21:40 , Jason_Hill skrev: Tak for hjælpen Lars1. Fik det til at køre Bliver den vist i iPhone app'en? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jason_Hill Besvaret November 10, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 10, 2016 Har ikke IHC appen men det burde være det samme som på captainen. Der bliver det vist istedet for "højre tryk" "venstre tryk" osv. Så hvis man ikke kan huske hvad sine tryk går til i appen kan man navngive dem. Dog lidt omfangende arbejde. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jason_Hill
Hej
er det muligt at lave et bruger defineret input modul med flere inputs end 1 & kan man lave en med Input og outputs sammen?
Kan ikke lige se hvor man kan tilføje ekstra indgange??
Link til kommentar
Del på andre sites
8 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts