skrald Skrevet November 5, 2016 Rapporter Share Skrevet November 5, 2016 Hej alle sammen.. Jeg har fået det problem at jeg ikke kan komme i kontakt med Controlleren via visual efter et strømnedbrud hverken med usb eller Lan, men alle de andre ihc Programmer kan sagtens komme i Kontakt med Controlleren.. Hva kan jeg gøre.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 5, 2016 Rapporter Share Besvaret November 5, 2016 Søg lidt i forummet, læs indlæggene om samme problemstilling og benyt evt. user reset firmwaren fra download sektionen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret November 5, 2016 Rapporter Share Besvaret November 5, 2016 Prøv at genstarte din controller, netværk og PC. En anden årsag kan være hvis du har opgraderet til nyeste firmware og visual. Den nyeste visual for HW6.2 er ret pernitten med firmware version i controlleren, og så kan den ikke lide hvis du også har den gamle visual installeret samtidig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 skrald Besvaret November 6, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 6, 2016 Lagde den Gamle Firmware ind igen og installerede den gamle visual igen og så virkede det igen.. Forstår det bare ikke for har kørt med den nye Firmware og Visual i et stykke tid, og det var først efter strøm afbrydelsen for 2 dage siden det gik i kage det hele... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kristian Besvaret November 6, 2016 Rapporter Share Besvaret November 6, 2016 Jeg oplevede det helt samme i går. Jeg var koblet på controlleren da det skete, og kunne efterfølgende ikke komme i kontakt med den. Her virkede det fjerne usb kablet, og tænde/slukke for strømmen igen. Genstart af computeren havde ingen effekt. Vh. Kristian Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret November 7, 2016 Rapporter Share Besvaret November 7, 2016 På 6/11/2016 at 13:08 , skrald skrev: Lagde den Gamle Firmware ind igen og installerede den gamle visual igen og så virkede det igen.. Forstår det bare ikke for har kørt med den nye Firmware og Visual i et stykke tid, og det var først efter strøm afbrydelsen for 2 dage siden det gik i kage det hele... Det er sikkert genstarten af controlleren i forbindelse med nedgraderingen, som har løst problemet og ikke nedgraderingen i sig selv. Det sker fra tid til anden at en IHC controller ikke kommer rigtigt op efter et størmudfald eller et crash. Specielt ikke hvis det har været et ganske kortvarigt strømudfald som max giver et blink i lyset. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
skrald
Hej alle sammen..
Jeg har fået det problem at jeg ikke kan komme i kontakt med Controlleren via visual efter et strømnedbrud hverken med usb eller Lan, men alle de andre ihc Programmer kan sagtens komme i Kontakt med Controlleren..
Hva kan jeg gøre..
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts