Giversen Skrevet November 4, 2016 Rapporter Share Skrevet November 4, 2016 Hej har et problem kan ikke bruge administrator programmet i LK jeg skal ændre Ip adresse virker fint usb i visual , men hvis jeg prøver på ip 192.168.1.3 siger den pinger fint , men ingen kontakt til controller har opsat java til denne ip i secure Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 4, 2016 Rapporter Share Besvaret November 4, 2016 Hvis det virker fint fra USB er de vel bare at gå ind og ændre/rediger. Bemærk ændringer i netværksindstillingerne kræver en genstart af controlleren før de virker. Hvis de driller rigtig meget så lav en power reset af controlleren. Husk at fjerne evt. batteri backup. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Giversen
Hej har et problem kan ikke bruge administrator programmet i LK
jeg skal ændre Ip adresse
virker fint usb i visual , men hvis jeg prøver på ip 192.168.1.3 siger den pinger fint , men ingen kontakt til controller
har opsat java til denne ip i secure
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts