Lennarth Smed Skrevet October 23, 2008 Rapporter Share Skrevet October 23, 2008 Hvad er meningen med disse to, og hvornår og til hvad bruger man dem til?det er self.udgang til On pulsogudgang til OFF puls Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret October 23, 2008 Rapporter Share Besvaret October 23, 2008 Du kan f.eks bruge dem til at styre andre funktionsblokke med, sådan så de f.eks sender en puls på "Tænd" på en 1.1.01, og det samme med OFF...Evt. se det jeg har lavet til ham her...Der har jeg nemlig brugt dem til det, hvis du ser på "kaspers værelse" Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lennarth Smed Besvaret October 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 24, 2008 Det vil sige at hver gang man trykker på det knappen så sender den en puls ud til de tre andre lampe steder? Hvorså ikke bare sætte den knap til at styre indgangen på de udvalgte lampe steder, giver det ikke det samme?Jeg kan se det smarte i det hvis man vil irritere konen, at man kan lave en del loops, så hver gang hun slukker et sted tænder det et andet sted.. :laugh: det tror jeg mankan få meget tid til at gå med:lol: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret October 25, 2008 Rapporter Share Besvaret October 25, 2008 Jamen, når man vil ha' flere funktionsblokke til at snakke sammen, så er de som regel meget brugbare Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Lennarth Smed
Hvad er meningen med disse to, og hvornår og til hvad bruger man dem til?det er self.udgang til On pulsogudgang til OFF puls
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts