Jonas Christensen Skrevet October 28, 2016 Rapporter Share Skrevet October 28, 2016 Hej Jeg kan ikke komme i kontakt med min controller via netværk i IHC Visual. Den skriver: LK IHC Controller ikke fundet med "ip adresse" svarer på ping. Jeg kan godt logge på med appen til min telefon og hvis jeg skriver ip adressen i browseren, men ikke med IHC Visual Nogen der har et forslag til hvad jeg kan gøre? Versioner: IHC Visual : 2.7.348 Controller : 2.7.166 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret October 28, 2016 Rapporter Share Besvaret October 28, 2016 Jeg går udfra at du har checket kommunikations indstillinger i Visual, og at de står med rigtig IP og port nr. samt at bruger ID og PW er korrekt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jonas Christensen Besvaret October 28, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 28, 2016 1 minut siden, Lars1 skrev: Jeg går udfra at du har checket kommunikations indstillinger i Visual, og at de står med rigtig IP og port nr. samt at bruger ID og PW er korrekt. Jep, det er tjekket. Som skrevet kan jeg godt bruge min IHC app på min telefon, og det er vel samme ip og pw. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret October 28, 2016 Rapporter Share Besvaret October 28, 2016 Ja og nej. LK's IHC er håbløs forældet når det kommer til sikkerhed. LK's IHC afgør om du er på internettet udfra om din PC's IP er på samme subnet som din IHC controller. I administrator view kan du sætte op om Visual må kunne bruges fra internettet etc. Default er såvidt jeg husker at Visual ikke må kunne tilgå controlleren fra internettet. Prøv at checke om Visual har lov til at tilgå controlleren fra internettet, lokal nettet og USB. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret October 31, 2016 Rapporter Share Besvaret October 31, 2016 Prøv at genstarte skidtet, fjern et evt backupbatteri. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jonas Christensen
Hej
Jeg kan ikke komme i kontakt med min controller via netværk i IHC Visual. Den skriver: LK IHC Controller ikke fundet med "ip adresse" svarer på ping.
Jeg kan godt logge på med appen til min telefon og hvis jeg skriver ip adressen i browseren, men ikke med IHC Visual
Nogen der har et forslag til hvad jeg kan gøre?
Versioner:
IHC Visual : 2.7.348
Controller : 2.7.166
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts