anders912 Skrevet October 23, 2008 Rapporter Share Skrevet October 23, 2008 Hej!Hvilken beta firmware matcher den version af IHC Control (2 der ligger til download på latterligt.dk/ihc ?Pt. kører jeg 2.3.586 og er rendt ind i kompatibilitetsproblemer med SceneDesign/SceneView ved nedgradering af IHC Visual til den "officielle" version. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kent Fonager Besvaret October 28, 2008 Rapporter Share Besvaret October 28, 2008 Jeg har samme problem ... hver gang jeg starter IHC Visual op, får jeg at vide at min firmware ikke er kompatibel ... jeg bruger den nyeste officelle firmware (2.3.586)Skal jeg have en beta version ind ?Mvh,Kent Fonager Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret October 29, 2008 Rapporter Share Besvaret October 29, 2008 Ja, i skal ha' en nyere Firmware ind hvis i skal køre med Visual 2.2, og da endnu ingen har uploadet den herinde, eller sendt den til mig, kan man ikke finde der herinde eller på latterligt.dk/ihc. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
anders912 Besvaret November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 13, 2008 Jeg har selv fundet en løsning, omend ikke en særlig pæn en af slagsen.Åben projekt-filen (*.vis) med f.eks. notesblok, og søg efter "utcs_project version_major="3" " Ret 3 til 2 - så brokker IHC Visual sig ikke længere. For mig virker det fint, men har man leget med termostater i projektet, tror jeg ikke den går. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret November 15, 2008 Rapporter Share Besvaret November 15, 2008 Nåå, den metode kender jeg godt, jeg har selv nævnt den et sted herinde ;)Var bare ikke lige klar over at det var det der gav problemer... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts