latter Skrevet October 25, 2016 Rapporter Share Skrevet October 25, 2016 Hej Har en dør med magnetkontakt, den ønsker jeg at skal tænde mit lys i det pågældende rum hvis skumring tillader det. Og derefter slukke på timer. Mit problem er at jeg har prøvet med nogen OG - AND blokke samt forsinket frafald. Men idet jeg tænder mit lys på mit Kip tryk og åbner døren, slukker det efter timer udløbet. Er der nogen der kan hjælpe med at lave en spærring, så når kip aktiveres, så spærre den for ’’dør funktionen’’ Eller er der nogen der ligger inden med en FB der kan alt i en? -Latter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret October 25, 2016 Rapporter Share Besvaret October 25, 2016 Prøv om denne blok løser dit problem Latter.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 latter Besvaret October 26, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 26, 2016 Hej Henning Har prøvet at kigge på det, kip funktionen virker fint, men når jeg bruger magnet, så går udgangen ikke off? har du mulighed for at hjælpe med det? -Latter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret October 26, 2016 Rapporter Share Besvaret October 26, 2016 Ups - det er rettet. Latter.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 latter Besvaret October 26, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 26, 2016 Det hjalp, Tak For hjælpen! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
latter
Hej
Har en dør med magnetkontakt, den ønsker jeg at skal tænde mit lys i det pågældende rum hvis skumring tillader det. Og derefter slukke på timer.
Mit problem er at jeg har prøvet med nogen OG - AND blokke samt forsinket frafald.
Men idet jeg tænder mit lys på mit Kip tryk og åbner døren, slukker det efter timer udløbet.
Er der nogen der kan hjælpe med at lave en spærring, så når kip aktiveres, så spærre den for ’’dør funktionen’’
Eller er der nogen der ligger inden med en FB der kan alt i en?
-Latter
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts