Absalon Skrevet October 21, 2016 Rapporter Share Skrevet October 21, 2016 Har fået en LK 505DA001 trådløs kontakt, kan bare ikke finde ud af at programmere den til min IHC, og jeg kan heller ikke finde en manual til den.... nogen der kan hjælpe? når jeg forsøger at forbinde den, står der man skal trykke knap A, så skal der komme lys i dioden, men der er ingen diode på den!!!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret October 21, 2016 Rapporter Share Besvaret October 21, 2016 16 minutter siden, Absalon skrev: Har fået en LK 505DA001 trådløs kontakt, kan bare ikke finde ud af at programmere den til min IHC, og jeg kan heller ikke finde en manual til den.... nogen der kan hjælpe? når jeg forsøger at forbinde den, står der man skal trykke knap A, så skal der komme lys i dioden, men der er ingen diode på den!!!! Prøv at lægge et billed op af bagsiden af afbryderen. Jeg er ret sikker på at der er en diode ud for B på den. Den er lille, men den er der. Er du sikker på at der er strøm på batteriet, og der ikke er en dårlig forbindelse mellem afbryderen og batteriet? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Absalon Besvaret October 21, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 21, 2016 Hej Lars1 jeg har kigget under det forkerte "dæksel", der er en lysdiode :-) så jeg tror problemet er løst :-) tak for hjælpen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Tom Roholm Besvaret November 23, 2017 Rapporter Share Besvaret November 23, 2017 Hej Absalon. Fik du 505DA001 til at virke sammen med IHC controller ? Jeg har en LK IHC controller Visual 2 HW 6.1 og IHC Visual brokker sig når jeg forsøger at linke kontakten. Controller er på seneste firmware 2.7.220. Controlleren mener at det er et andet produkt en en 4 taste input enhed. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Tom Roholm Besvaret November 23, 2017 Rapporter Share Besvaret November 23, 2017 Havde problemer med at linke 505DA001. Fandt ud af via http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/019D903722_03.pdf at det ikke er en 4 tryks kontakt, men blot 2 tryks. Det ligner fysiske en med 4 tryk, der er dog kun 1 og 2 tal, ingen 3 eller 4. Da jeg valgte en 2 trykskontakt gik det fint med at linke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Absalon
Har fået en LK 505DA001 trådløs kontakt, kan bare ikke finde ud af at programmere den til min IHC, og jeg kan heller ikke finde en manual til den....
nogen der kan hjælpe?
når jeg forsøger at forbinde den, står der man skal trykke knap A, så skal der komme lys i dioden, men der er ingen diode på den!!!!
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts