Michael Duelund Skrevet October 20, 2016 Rapporter Share Skrevet October 20, 2016 Hej Jeg har en ældre IHC Visual 1 med RS232 stik på fronten. Men jeg har en Control Viewer modul siddende ved siden af, som er koblet på mit netværk. Er det nok til at kunne køre IHC Captain eller skal jeg op i en Visual 2 controller? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret October 20, 2016 Rapporter Share Besvaret October 20, 2016 42 minutter siden, Michael Duelund skrev: Hej Jeg har en ældre IHC Visual 1 med RS232 stik på fronten. Men jeg har en Control Viewer modul siddende ved siden af, som er koblet på mit netværk. Er det nok til at kunne køre IHC Captain eller skal jeg op i en Visual 2 controller? Ihc-Captain lytter på webtrafikken på ethernet, og den mulighed er der sket ikke på Visual 1. Så det hedder en opgradering, som også giver dig så mange flere muligheder. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Duelund Besvaret October 20, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 20, 2016 31 minutter siden, Bjarne Sørensen skrev: Ihc-Captain lytter på webtrafikken på ethernet, og den mulighed er der sket ikke på Visual 1. Så det hedder en opgradering, som også giver dig så mange flere muligheder. Og det hjælper ikke at jeg har Control Vieweren på? Den giver jo visse funktioner via webserveren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret October 20, 2016 Rapporter Share Besvaret October 20, 2016 11 minutter siden, Michael Duelund skrev: Og det hjælper ikke at jeg har Control Vieweren på? Den giver jo visse funktioner via webserveren. Visual 1 vieweren har ikke SOAP API'et som IHC Captain udnytter. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Duelund Besvaret October 25, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 25, 2016 Okay. Tak for svar Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts