Lomholt Skrevet October 19, 2016 Rapporter Share Skrevet October 19, 2016 Hej Jeg har i dag været ved at installere IHC SMS modem Efter dette ville jeg tilføje den i IHC Visual. Men jeg kørt med en gammel version, så den var ikke på listen Jeg hentede derfor den nyeste version 2.8.4 for at være sikker. Jeg har også opdateret med den nyeste firmware. Men efter det kan jeg ikke få forbindelse til controlleren,- hverken med USB eller IP. Så tænkte jeg at gå et skridt tilbage til version 2.7.348. Og ligeledes den rette firmware igen, tilpasset denne version. Nu kan jeg så godt for forbindelse til controlleren. MEN.... Jeg kan ikke hente projektet fra controlleren. Den skriver: Projekt kunne ikke indlæses. Projektet er korrumperet eller ikke et LK IHC Visual projekt. Så er spørgsmålet,- hvad gør man så`? Jeg har projektfilen til at ligge på min PC, og har også prøvet at åbne filen, men desværre med sammen resultat. Håber at en af jer har en ide til hvad der skal til.... Ser frem til at høre fra jer. På forhånd tak Mvh Lomholt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret October 20, 2016 Rapporter Share Besvaret October 20, 2016 Prøv at vedhæfte den kopi du har fra PC´n. Så kan vi andre prøve om vi kan indlæse den eller rede den på nogen måde. Kører Controllen videre nu ? Hvilken HW version er det ? Hvilken Firmare er der i den ? Hvilken Visual version benytter du på PC´n ? Thomasbl 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lomholt Besvaret October 20, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 20, 2016 Hej Lars Tak for dit svar Controller køre videre ja :-) HW er en IHC Controller med viewer Firmware er 2.7.220 Visual program er 2.7.348 Kobberbølvej 13-09-2016.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret October 20, 2016 Rapporter Share Besvaret October 20, 2016 2 timer siden, Lomholt skrev: Hej Lars Tak for dit svar Controller køre videre ja :-) HW er en IHC Controller med viewer Firmware er 2.7.220 Visual program er 2.7.348 Kobberbølvej 13-09-2016.vis Det er en fejl i kodningen i din .vis-fil. Du kan køre den igennem denne validator: http://www.xmlvalidation.com Jeg kan ikke helt gennemskue opbygningen, men @Lars1 vil sikkert gerne hjælpe, han har før hjulpet folk i denne situation. Thomasbl 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret October 20, 2016 Rapporter Share Besvaret October 20, 2016 Her er dit program.. Kobberbølvej 13-09-2016_1.vis Thomasbl 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lomholt Besvaret October 20, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 20, 2016 Hold kæft hvor god drenge! Tusind tak. Så kan jeg komme videre! Jeg kan nu åben det i visual, så regner også med at jeg kan ligge det over i controlleren. Torben, hvad var fejlen? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret October 20, 2016 Rapporter Share Besvaret October 20, 2016 1 minut siden, Lomholt skrev: Hold kæft hvor god drenge! Tusind tak. Så kan jeg komme videre! Jeg kan nu åben det i visual, så regner også med at jeg kan ligge det over i controlleren. Torben, hvad var fejlen? Der var problemer med reference til 4 link-id i programmet, som ikke eksisterede. Der var 2 stk i din fb.1.1.01. Kip blok med tænd, sluk og timer funktion (LED VED TV) og 2 stk i fb. 1.1.01. Kip blok med tænd, sluk og timer funktion (LOOK OUT) - begge i soveværelset, så du må lige se om der nu mangler nogle funktioner i de 2 fb., da jeg var nødt til at slette, for at kunne åbne programmet. Thomasbl 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret October 20, 2016 Rapporter Share Besvaret October 20, 2016 35 minutter siden, Torben S. skrev: Der var problemer med reference til 4 link-id i programmet, som ikke eksisterede. Der var 2 stk i din fb.1.1.01. Kip blok med tænd, sluk og timer funktion (LED VED TV) og 2 stk i fb. 1.1.01. Kip blok med tænd, sluk og timer funktion (LOOK OUT) - begge i soveværelset, så du må lige se om der nu mangler nogle funktioner i de 2 fb., da jeg var nødt til at slette, for at kunne åbne programmet. Fedt Torben. Brugte du den validator som jeg linkede til? Skal man uploade en reference fil så ser er noget at sammenligne med? Jeg kunne kun se et rødt kryds i den sidste linje og der var ikke noget hint når man holdte musen over som der var beskrevet. Thomasbl 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret October 21, 2016 Rapporter Share Besvaret October 21, 2016 Hold nu op hvor er det nogle FANTASTISKE bruger der er herinde. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret October 22, 2016 Rapporter Share Besvaret October 22, 2016 På 20/10/2016 at 21:19 , Bjarne Sørensen skrev: Fedt Torben. Brugte du den validator som jeg linkede til? Skal man uploade en reference fil så ser er noget at sammenligne med? Jeg kunne kun se et rødt kryds i den sidste linje og der var ikke noget hint når man holdte musen over som der var beskrevet. Nej den brugte jeg ikke. Har lige afprøvet den, og der får jeg samme resultat som dig. Jeg finder bare fejlene og retter dem direkte i XML filen. Det kræver selvfølgelig lige at vide, hvad man skal kigge/søge efter, men de fejl med reference til manglende id er nu ret nemme at søge/finde, og af de projekter der er korrumperet, som jeg har set, har det i alle tilfælde været den slags fejl. Har dog ikke før set, at der var mere end en fejl i samme projektfil. Bjarne Sørensen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Danni k Besvaret December 23, 2016 Rapporter Share Besvaret December 23, 2016 Hvordan finder i de fejl?? jeg har prøvet en xml validator uden resultat. Har kigget hele filen igennem uden at kunne se noget umiddelbart. Hvad skal jeg kigge efter?? hvordan finder jeg det nemmest??? Mvh Danni. hus den 16122016.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret December 23, 2016 Rapporter Share Besvaret December 23, 2016 Her er dit program Danni.. Har slettet et link til et ikke eksisterende ID i den funktionsblok, som hedder 1.1.10.a. Simpel Kip Pioneer Tv under lokationen stue, så tjek lige om der nu mangler en ønsket funktion deri. hus den 16122016_rettet.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Danni k Besvaret December 26, 2016 Rapporter Share Besvaret December 26, 2016 100000 Tak... Det er simpelthen fantastisk... Hvordan dælen finder du det mellem alle de links?? Havde prøvet at kigge lidt i filen men er jo total umuligt med alle de adresser... Mvh Danni Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Lomholt
Hej
Jeg har i dag været ved at installere IHC SMS modem
Efter dette ville jeg tilføje den i IHC Visual. Men jeg kørt med en gammel version, så den var ikke på listen
Jeg hentede derfor den nyeste version 2.8.4 for at være sikker. Jeg har også opdateret med den nyeste firmware.
Men efter det kan jeg ikke få forbindelse til controlleren,- hverken med USB eller IP.
Så tænkte jeg at gå et skridt tilbage til version 2.7.348. Og ligeledes den rette firmware igen, tilpasset denne version.
Nu kan jeg så godt for forbindelse til controlleren. MEN.... Jeg kan ikke hente projektet fra controlleren. Den skriver:
Projekt kunne ikke indlæses.
Projektet er korrumperet eller ikke et LK IHC Visual projekt.
Så er spørgsmålet,- hvad gør man så`?
Jeg har projektfilen til at ligge på min PC, og har også prøvet at åbne filen, men desværre med sammen resultat.
Håber at en af jer har en ide til hvad der skal til....
Ser frem til at høre fra jer.
På forhånd tak
Mvh Lomholt
Link til kommentar
Del på andre sites
12 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts