Kent Christensen Skrevet October 19, 2016 Rapporter Share Skrevet October 19, 2016 Jeg skal i gang med at sætte symboler på mine tangenter, jeg vil ikke købe gennem lk tangent designer. Er der nogen som har deres standart symboler liggende eller har et link? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret October 19, 2016 Rapporter Share Besvaret October 19, 2016 Hej Kent Velkommen til IHC user Hvis du som privatperson ønsker at købe ikoner til trykkene, og ikke vil igennem en installatør så kan google være din ven. Alternativt kan du lave dine egne og printe dem på labels - det bliver dog aldrig lige så godt som de originale. Alle de symboler jeg bruger er fra LK - så jeg har ikke noget liggende. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MDHOLM Besvaret January 8, 2017 Rapporter Share Besvaret January 8, 2017 Hej Kent jeg lavede selv symboler til mine kontakter som jeg printede på labels. jeg lavede desuden egne, da standard ikke helt matchede mine ønsker. Lavede f.eks. ikoner som ligner vores lamper for at gøre det endnu nemmere for vores gæster. hvis det stadig er aktuelt kan jeg sende filen til dig. Mvh Michael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret January 9, 2017 Rapporter Share Besvaret January 9, 2017 Hvad gør i med print til Opus? Jeg havde en gang købt nogle bræk-ud ark ved LK til laserprint, men jeg kom aldrig igang med dem. Man skal have noget software, eller sætte Word eller andet op så det passer i størrelsen til bjælkerne. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret January 9, 2017 Rapporter Share Besvaret January 9, 2017 Jeg lavede det i excel, der kan du let rette til så de passer på de print ark fra LK Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret January 9, 2017 Rapporter Share Besvaret January 9, 2017 10 minutter siden, Clemen skrev: Jeg lavede det i excel, der kan du let rette til så de passer på de print ark fra LK Var jeg så heldig at du har det liggende og vil dele, også med symboler og hele pivtøjet? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret January 9, 2017 Rapporter Share Besvaret January 9, 2017 1 time siden, Bjarne Sørensen skrev: Hvad gør i med print til Opus? Jeg havde en gang købt nogle bræk-ud ark ved LK til laserprint, men jeg kom aldrig igang med dem. Man skal have noget software, eller sætte Word eller andet op så det passer i størrelsen til bjælkerne. Symbol-softwaren til at lave egne labels til OPUS66 ligger til download på LK's hjemmeside. >>>DOWNLOAD<<< Screenshot: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret January 9, 2017 Rapporter Share Besvaret January 9, 2017 35 minutter siden, TorbenSørensen skrev: Symbol-softwaren til at lave egne labels til OPUS66 ligger til download på LK's hjemmeside. >>>DOWNLOAD<<< Screenshot: Genialt, mange tak Torben. Jeg havde aldrig fået taget mig sammen til at gøre noget i det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Liltorp Besvaret January 9, 2022 Rapporter Share Besvaret January 9, 2022 Hej Linket her i tråden til Symbol-softwaren virker ikke mere, er der nogen der ved hvor det er flyttet til? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 9, 2022 Rapporter Share Besvaret January 9, 2022 Har du prøvet her i download sektionen ? Kan se jeg har oploadet et eller andet her: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Liltorp Besvaret January 9, 2022 Rapporter Share Besvaret January 9, 2022 Tak for hjælpen, jo efter at have pudset brillerne.... :-) man finder det dog ikke umiddelbart gennem søgning. Nyt link til Symbol software Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
line-web Besvaret March 6, 2022 Rapporter Share Besvaret March 6, 2022 Hvordan er dette et Program? Eller er det bare mit virus program der når at slette exe filen? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts