JClausen Skrevet October 13, 2016 Rapporter Share Skrevet October 13, 2016 Jeg er ved skifte fra IHC Controller 1 til version 2. I Visual 1 har jeg en funktionsblok der hedder 2.4.5 "Tænd/sluk af lys - overstyring af PIR" Findes der en tilsvarende funktion i Visual 2? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret October 13, 2016 Rapporter Share Besvaret October 13, 2016 Hej JClausen Velkommen på IHC-user Hvis du åbner det "gamle" program i Visual - højreklik på den FB du mangler - gem - gem - vælg mappe - gem Genstart Visual <- VIGTIGT Nu kan du finde den "gamle" FB der hvor du gemte den. God fornøjelse. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret October 13, 2016 Rapporter Share Besvaret October 13, 2016 Der har tidligere været en tilsvarende version af den fb.(1.4.03.c. Tænd/Sluk af lys - overstyring af PIR) i Visual 2, men den er dog ikke med længere i fb. biblioteket i nyeste version af Visual. Har vedhæftet den her. 1.4.03.c..vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret October 13, 2016 Rapporter Share Besvaret October 13, 2016 6 timer siden, Henning Pedersen skrev: Hvis du åbner det "gamle" program i Visual - højreklik på den FB du mangler - gem - gem - vælg mappe - gem Genstart Visual <- VIGTIGT Nu kan du finde den "gamle" FB der hvor du gemte den. God fornøjelse. Man kan desværre ikke konvertere fb. fra Visual 1 til Visual 2 på den måde.. Kunne ellers være smart. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 JClausen Besvaret October 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 14, 2016 Mange tak. 1.4.03.c. Tænd/Sluk af lys - overstyring af PIR var lige den jeg manglede. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
JClausen
Jeg er ved skifte fra IHC Controller 1 til version 2.
I Visual 1 har jeg en funktionsblok der hedder 2.4.5 "Tænd/sluk af lys - overstyring af PIR"
Findes der en tilsvarende funktion i Visual 2?
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts