Hop til indhold
  • 0

hjælp til find op til mor og for lys

ole friis
 Share

Spørgsmål

hejsaer ny i dette forum og ny i ihc.jeg er ved at lave min instal om til ihc wireless men er ikke helt med på det programering. så håber på "lidt" hjælp:huh: jeg skal ha lavede noget lys så sønen kan finde op til os om natten.det lys der skal tænder er:wireless lampeudtag dimmer touchwireless stikk.230v udgangs muduldet skal styres af et wireless trykdet vil jeg godt havde til at virke sådan at når han tænder for lyste er det tændt i 10min. måske også med dæmp på lampeudtagetmit problem er den touch. da jeg ikke kan finde noget der giver en impuls til sluk.mvhole der håber det er til at forstå hvad han skriver da han er ordblind;)

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Hvilke funktionsblokke benytter du til at tænde lyset og stikkontakterne lige nu?Hvis du benytter 1.1.01 til styring af hver enkelt stikkontakt og lampeudtag, som normale tændinger, så vil jeg foreslå at du laver en til 1.1.01 hvor du fører trykket ind på "KIP med timer", og udgangene "ON puls" til "Tænd" på funktionsblokken til stikkontakt og udgangemodul."ON puls" skal også føres ind på "Kald af scenarie" i den funktionsblok der styrer lampeudtaget med dimmer."OFF puls" skal du føres ind på "Sluk" på alle de nævnte funktionsblokke.Håber du forstår, ellers må du lige vedhæfte dit projekt, så skal jeg prøve at lave det for dig ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

[file name=neder_jerstal.vis size=399361]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/neder_jerstal.vis[/file] det kunne jeg så ikke...:( det tryk der skal tænde det er:kaspers værelse / tryk 4 tast (væg)det der skal tænde er:kaspers værelse lampeudtagstue / stikkontakt(væg)gang 1.sal / spot i gulvnu håber jeg at filen kommer rigtig med!p.s.er åben for fif til det andet jeg har lavede!

neder_jerstal.vis

Link til kommentar
Del på andre sites