Erik Sandholm Skrevet October 18, 2008 Rapporter Share Skrevet October 18, 2008 HejJeg har en Visual controller installeret men den har pt. TERMIHC firmwaren (" nedgraderet" da installatøren ikke var klar til Visual..i 2000)Så langt så godt..jeg har levet og arbejdet med TermIHc og har kigget lidt på CD'en jeg fik med med VISUAL 1.22 SW.Nu roder jeg med en skumringsensor (120B1301) og jeg tror ikke jeg kan finde en løsning i TERMIHC med at styre den med et ur og sensor..Så..måske er jeg klar til Visual 1.32 og nyeste FW i min controller..hvad er "best practice"?? hvordan kommer jeg i mål uden for mange timer med tilretninger og lys der ikke spiller?? Skal jeg lave en et VISUAL program klar først baseret på mit nuværende TERM opsæt..eller er der en nemmere "genvej" ??MVHERIK Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret October 18, 2008 Rapporter Share Besvaret October 18, 2008 Mig bekendt er der ingen nemmere udvej..Jeg plejer at udskrive fra TermIHC, finde ud af hvilke ind og udgange der bliver brugt, hvor de er henne af, skrive dem ind i Visual, og sidde og "oversætte" funktionerne og lave det i IHC Visual... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts