Jason_Hill Skrevet September 6, 2016 Rapporter Share Skrevet September 6, 2016 Hej Jeg ved ikke hvad der er sket men her til aften kl. 20.00 slukkede min kontroller. jeg var nød til at tage strømmen helt fra den og tænde den igen før jeg fik liv i den. kort tid efter opstart slukker den igen. Nogen der kan pege mig i en retning?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jason_Hill Besvaret September 6, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 6, 2016 Video af hvordan vi kontroller opføre sig efter start. 20160906_200151.mp4 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jason_Hill Besvaret September 6, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 6, 2016 Update. hvis jeg fjerner 24V for mine 230Voutput moduller slukker controller ikke? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret September 7, 2016 Rapporter Share Besvaret September 7, 2016 Det kan være en fejl i et 230 v modul, men det kan også være dit backup modul der er fejlmonteret til at forsyne alle moduler og ikke kun dine alarm moduler. Jason_Hill 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jason_Hill Besvaret September 7, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 7, 2016 1 time siden, Henning Pedersen skrev: Det kan være en fejl i et 230 v modul, men det kan også være dit backup modul der er fejlmonteret til at forsyne alle moduler og ikke kun dine alarm moduler. Hej Henning Jeg tror du muligvis har ret i at jeg har fejl monteret så. jeg har nemlig min strømforsyning på tilgangen til mit backup modul og afgang siden forsyner alt det andet bortset fra mine telestater. Det vil jeg prøve og kigge igennem når jeg kommer hjem. Så det er simpelt hen mit backup modul der slår fra på grund af den bliver overbelastet? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret September 7, 2016 Rapporter Share Besvaret September 7, 2016 12 timer siden, Jason_Hill skrev: Hej Henning Jeg tror du muligvis har ret i at jeg har fejl monteret så. jeg har nemlig min strømforsyning på tilgangen til mit backup modul og afgang siden forsyner alt det andet bortset fra mine telestater. Det vil jeg prøve og kigge igennem når jeg kommer hjem. Så det er simpelt hen mit backup modul der slår fra på grund af den bliver overbelastet? Korrekt, en klassisk fejl, dit backupmodul skal kun forsyne de enheder du har brug for i en situration hvor der ikke er 230V forsyning, typisk de inputmoduler du har detektore på, og det output modul din sirene sidder på og selvfølgelig selve strømmen til disse enheder, alt andet skal køre på IHC strømforsyningen Jason_Hill 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jason_Hill Besvaret September 8, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 8, 2016 Det var fejlen. Henning og Brian. Tusind tak for jeres Input. Var en rigtig laaaang aften. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jason_Hill
Hej
Jeg ved ikke hvad der er sket men her til aften kl. 20.00 slukkede min kontroller. jeg var nød til at tage strømmen helt fra den og tænde den igen før jeg fik liv i den. kort tid efter opstart slukker den igen. Nogen der kan pege mig i en retning??
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts