Hop til indhold
  • 0

Inspiration

Lennarth Smed
 Share

Spørgsmål

Hej alleJeg kunne godt tænke mig hvis jeg kunne se nogle screendump af jeres opsætning eller specielle funktioner så jeg har lidt til inspirationen. Jeg er selv meget ny i dette her og kan til tider godt have svært ved at vide hvad man egenligt kan med det.Det kan godt være fordi jeg ikke kender alle FB'er endnu, men man skal jo starte et sted.. :cheer: Jeg har lige selv lage en op så i kan se hvor "langt" jeg er kommet i det her show...

Link til kommentar
Del på andre sites

9 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

bummelum bummelumHvordan virker det med det her fil upload? skal det være ekstern reference link eller uploader man hertil?jeg havde bare lavet et screendump til jer andre, ikke andet, men istedet for at uploade som billedfil (da den har en begrænset pixelstørrelse) som kan fylde lidt mere.

Men generelt kan du lave alt med IHC...
Men det er netop det der er problemet for en nybegynder som jeg selv er. derfor tænkte jeg at det ville være smart at se hvordan i andre lidt mere garvede IHC'er har gjort!Jeg kan heller lave mine egne Funktions blokke, men hvir der nogle som vil give et chash kursus eller henvise til en artikel hvor man tilegene sig noget viden herom tager jeg gerne i mod det...
Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Jeg har sendt 4-5 private beskeder til dig, med udkast til en artikel jeg er ved at lave, den burde give en del inspiration til hvad man kan lave med IHC.I andre skal nok få lov at læse det når det en gang er blevet færdigt, eller hvis i har lyst til at hjælpe med det :)Det giver også information til installatøren, som skal sidde og projektere det, for de glemmer ofte noget, fordi de ikke ved noget om IHC ;)

Link til kommentar
Del på andre sites