Gonzo1 Skrevet August 29, 2016 Rapporter Share Skrevet August 29, 2016 Relæ lugter brændt - det har siddet med samme belastning i flere år, så det undre mig hvis der er overbelastning på det. Men kan det være andet end over belastning? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret August 29, 2016 Rapporter Share Besvaret August 29, 2016 2 timer siden, Gonzo1 skrev: Relæ lugter brændt - det har siddet med samme belastning i flere år, så det undre mig hvis der er overbelastning på det. Men kan det være andet end over belastning? Der kan være løs forbindelse ved en ledning på en klemme. Prøv at gå dem efter. Prøv at måle strømforbruget med et tangamperemeter på hver udgang og tilgangen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rene.Qvist Besvaret February 2, 2017 Rapporter Share Besvaret February 2, 2017 en gang jeg satte et helt nyt 230 output modul op, da der kom spænding på begyndte det sådan at visle inden i, og pludseligt eksploderede det og der væltede sådan noget kondensator stof ud af den. Den var monteret korrekt, og lk byttede den da også uden questions asked Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Gonzo1
Relæ lugter brændt - det har siddet med samme belastning i flere år, så det undre mig hvis der er overbelastning på det. Men kan det være andet end over belastning?
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts