Anders Kudsk Skrevet August 14, 2016 Rapporter Share Skrevet August 14, 2016 Hej Superbrugere håber I kan hjælpe Nogle af mine PIR censorer bliver ved med at blinke grønt når der er bevægelse. Det er testfunktionen der får den til at blinke, men den bør automatisk stoppe efter 15min, men på nogle af censorerne bliver den ved at at blinke i ugevis. Jeg bruger denne 24V model: http://www.lk.dk/produkt/5703302135122/ Er der nogle der har et fif eller kender til problemet? Venligst Anders Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Anders Kudsk Besvaret August 21, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 21, 2016 Er det slet ikke nogle der kan hjælpe mig eller kender til dette problem? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret August 22, 2016 Rapporter Share Besvaret August 22, 2016 Sandsynligheden for flere komponenter er stået af samtidigt er usandsynligt, med mindre du har har haft lyn i din installation. Fejlen skal derfor nok findes i den fysiske installation. Har du dårlige forbindelser, eller har fået den faste forsyning til dine PIR på en udgang som jævnligt afbrydes. Prøv evt. at bytte en "blinkende" med en "normal". Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Anders Kudsk Besvaret August 22, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 22, 2016 Hej Henning Tak for dit svar. Jeg tror du har ret i det med dårlig forbindelse. Jeg har nu prøvet at "massere" en af pirene fast i soklen og det ser ud til at det virker som det skal nu. Venligst Anders Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Anders Kudsk
Hej Superbrugere håber I kan hjælpe
Nogle af mine PIR censorer bliver ved med at blinke grønt når der er bevægelse.
Det er testfunktionen der får den til at blinke, men den bør automatisk stoppe efter 15min, men på nogle af censorerne bliver den ved at at blinke i ugevis.
Jeg bruger denne 24V model: http://www.lk.dk/produkt/5703302135122/
Er der nogle der har et fif eller kender til problemet?
Venligst
Anders
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts