kimje Skrevet July 25, 2016 Rapporter Share Skrevet July 25, 2016 Dette er ikke et spørgsmål, mere en oplysning. Efter at have opdateret java til 8.101, så virker servicewiew og administrator igen. (Jeg kører stadig 2.7.168) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret July 25, 2016 Rapporter Share Besvaret July 25, 2016 Som du kan se i nedenstående tråd og andre tråde, er vi flere som allerede har opdaget denne glædelige nyhed. Men gode nyheder fortjener at blive spredt, så tak for info. http://www.ihc-user.dk/forum/search/?type=all&q=java+igen+igen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kasper1354922308 Besvaret July 26, 2016 Rapporter Share Besvaret July 26, 2016 Jeg har opdateret min Java også, og ja man kan se at certifikat fejlen som sådan stadig er det, men denne java opdatering, tillader at man kan fortsætte med at køre koden, og derfor virker det igen. Så fedt, men håber da stadig at LK løser det reelle problem, så vi ikke riskere en Java opdatering som gør det ikke virker igen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts