Frederik Larsen Skrevet October 16, 2008 Rapporter Share Skrevet October 16, 2008 Hej,Efter at have gennem se de diagrammer som fulgte med min controller,og kigget i forumet, så er jeg lidt i tvivl om hvilke farver jeg skal tilslutte mine afbrydere med, hvis jeg skal følge LK Standarden.På diagrammet kan jeg se dette:Tryk:ØH: SORTØV: BLÅNV: LILLANH: ORANGE0v: BLÅDioder:ØH: GULØV: RØDNV: BRUNNH: GRÅ0v: SORTSå er det store spørgsmål så:Hvordan skal farverne være på mine 4SL+2LED og 6SL+2LED?Håber i kan hjælpe mig, skal have disse ting klar til weekenden.Frederik Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret October 16, 2008 Rapporter Share Besvaret October 16, 2008 i princippet kan du bruge din egen standard, men at bruge LK´s er at foretrække, så er det nemmere at lave service på.men hold dig til den samme farvekode hele vejen igennem.hvis du bruge link-10 kabel har du jo ledere nok, også til 6SL+diode Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Frederik Larsen Besvaret October 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 16, 2008 Ja, og jeg vil gerne holde mig til LK's standard.Men hvilke farver er den? Hvilken farve skal til hvad på 6SL+L + 4SL+L? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret October 16, 2008 Rapporter Share Besvaret October 16, 2008 Ja, standarden er meget svær at finde, jeg har selv ledt forgæves efter den ;)Ud fra dokumentationen i IHC Standard Projekt filen, kan man finde følgende:Tryk:ØV BlåØH HvidMV MH NV GrønNH Violet0V SortDioder:ØV BrunMV NV Grå0V SortResten ved jeg ikke lige, men jeg plejer at bruge min egen standard... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts