Thorner Skrevet July 17, 2016 Rapporter Share Skrevet July 17, 2016 Sælger hermed 1 stk. Visual 2 controller med viewer og strømforsyning. Antenne og USB kabel medfølger, er netop opdateret til nyeste version. Medfølger derudover 3 x trådløse mobile stikkontakter. Priside 3.500,- Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret July 17, 2016 Rapporter Share Besvaret July 17, 2016 Bemærk at RF versionen er 1.01.a. Hvis du har forsøgt med firmware 2.7.199 før du opgraderede til 2.7.220, er der noget som tyder på at du har en af de controller, hvor RF modulet ikke kan firmware opgraderes. Den seneste RF version er 1.03.q LK ombytter desværre ikke længere disse controller. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thorner Besvaret July 17, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 17, 2016 Prøver opdatere den igen, hvad har det af betydning? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret July 18, 2016 Rapporter Share Besvaret July 18, 2016 Hvis du brænder inde med PSU'en kunne jeg være interesseret i den. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret July 18, 2016 Rapporter Share Besvaret July 18, 2016 På 17/7/2016 at 20:06 , Thorn skrev: Prøver opdatere den igen, hvad har det af betydning? Det afhænger af hvem du spørger. Den gamle RF firmware skulle være mere ustabil end den nye. Det skulle ikke gøre controlleren ustabil, men man skulle fra tid til anden midste forbindelsen til enkelte wireless enheder. Om det er sandt ved jeg ikke. Min controller kan heller ikke opdater RF firmwaren, men umiddelbart har jeg ikke nogen problemer med wireless enheder, som skyldes firmwaren, såvidt jeg ved. Når jeg har mistet forbindelsen til wireless enheder, har det hvergang kunnet løses med at tage strømmen til controllen i 10 sek. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thorner Besvaret July 18, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 18, 2016 Tak for svar Lars. Jeg har heller ikke haft problemer, så derfor jeg netop spurgte. Men sådan er det nok med alt elektronik, nogle gange vil nyere hardware være løsningen, og andre gang tænker man det bare. Tror her andre atmosfæriske forstyrrelser også kan spille ind i nogle installationer. God aften. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thorner Besvaret July 19, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 19, 2016 Produkterne er solgt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts