Gert Kjerslev Skrevet July 17, 2016 Rapporter Share Skrevet July 17, 2016 Hej med jer, Har lige lavet en "frisk" installation ag IC på på pi, men får en fejl (som jeg ikke kan se hvad er) og kan se at findmypi kun har fundet den gl. enhed/installation (samme pi). What to do? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gert Kjerslev Besvaret July 17, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 17, 2016 Tror det er min firewall... Jeg kunne fange den inden fra... :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret July 17, 2016 Rapporter Share Besvaret July 17, 2016 Find my pi virker ikke ordentlig ved mig, den siger altid at min pi er på samme lokal ip, men at der så er fejl på den, også hvis PI har skiftet IP, så bruger altid en scanner til at finde den, da jeg ikke lige har fundet ud af hvordan man laver fast ip på den.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret July 18, 2016 Rapporter Share Besvaret July 18, 2016 Jeg har reserveret IP-adressen i routeren til PI via dens MAC-adresse. (Apple TimeCapsule tårnet) Kan i komme på jeres IHC-Captain udefra? Jeg har rodet lidt med det, og satsede på at dens webbrowser kører på port 80, men der er ikke adgang. SSH virker fint udefra og IHC-Controller mv. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts