ree_dk Skrevet July 14, 2016 Rapporter Share Skrevet July 14, 2016 Det lader til der kunne være produktopdateringer på vej fra Schneider/LK til IHC. De bruger i hvert fald penge på Facebook for at få flok til at signe op på deres nyhedsbrev for IHC. De er i skrivende stund igang med at promovere de nye LK FUGA produkter (stikkontakter med USBlader 1A). Hvor samme fremgangsmåde blev brugt. Vi må krydse fingre for der nu endeligt kommer fokus på IHC! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret July 14, 2016 Rapporter Share Besvaret July 14, 2016 Du skal nok ikke gøre dig de helt store forhåbninger. De har før haft et specielt "site" til IHC kaldet IHC Xpert hvor man kunne tilmelde sig nyheder. Det begrænser til: 11-02-2016 FB opdatering 14-08-2015 Ny fugt sensor 01-07-2015 Ny IHC software (stadig defekt firmware dd) 01-04-2015 Android App update 03-06-2014 IOS apps opdatering 04-04-2014 IOS apps opdatering 11-12-2013 Ny wireless dimmer (hw ver 2.) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thorbjørn skelboe Besvaret July 14, 2016 Rapporter Share Besvaret July 14, 2016 Lars J kan du nu få Ja-Hatten på Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret July 14, 2016 Rapporter Share Besvaret July 14, 2016 Det har jeg såmænd også. Jeg er glad for min installation og ærgrer mig ikke over alle de timer jeg har brugt med IHC (og dette skønne site). Det er heller ikke sådan at jeg fraråder folk at installere, udtaler mig negativt eller lader min evt. personlige galde flyde ud på Internettet Jeg prøver bare at forholde mig sobert til fakta. Jeg håber altså også stadig at de (LK/Schneider) tager sig sammen, men med det vi har set indtil nu -specielt med lukketheden omkring JAVA problemstillingen, så er det altså svært at bevarer optimismen, blot fordi der nu er blevet ansat en ny studenter medhjælper i markedføringsafdelingen der mener Facebook er det evigt saliggørende medie. Jørgen Møllegaard, Lars1, Ole og 1 other 4 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret July 15, 2016 Rapporter Share Besvaret July 15, 2016 Hvordan tilmelder man sig det nyhedsbrev, når man ikke er på fjæsbog? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pshdo2 Besvaret July 15, 2016 Rapporter Share Besvaret July 15, 2016 2 timer siden, Lars1 skrev: Hvordan tilmelder man sig det nyhedsbrev, når man ikke er på fjæsbog? Bare klik ind på LK´s hjemmeside 1-2 gange om året, så er du rigeligt opdateret, der kommer jo aldrig to nyheder på et år alligevel :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret July 16, 2016 Rapporter Share Besvaret July 16, 2016 19 timer siden, pshdo2 skrev: Bare klik ind på LK´s hjemmeside 1-2 gange om året, så er du rigeligt opdateret, der kommer jo aldrig to nyheder på et år alligevel :-) Det er jo ikke nogen nyhed. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jørgen Møllegaard Besvaret July 22, 2016 Rapporter Share Besvaret July 22, 2016 Måske den forkerte tråd, men der er kommet en ny java opdatering 8-Update 101, og den vil godt akseptere LK' s manglende certifikat opdatering. Så nu kan jeg IGEN bruge IHC Administrator og Service view - uden at nedgradere.Der er ikke længere certifikat blokering. Så mangler vi blot en stabil FW fra LK / Schneider.. Go' sommer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret July 22, 2016 Rapporter Share Besvaret July 22, 2016 Tak for info. Jeg har netop opdateret Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts