Michael Sørensen_1621 Skrevet June 23, 2016 Rapporter Share Skrevet June 23, 2016 Hej En venlig sjæl der kan vise mig hvordan jeg laver et virtuelt tryk til ipad, feks. tryk til beboet i varmestyring. Alle skriver at man bare lige laver et men synes ligegodt hvordan jeg laver det kan jeg ikke se det på ipad Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret June 24, 2016 Rapporter Share Besvaret June 24, 2016 7 timer siden, Michael Sørensen_1621 skrev: Hej En venlig sjæl der kan vise mig hvordan jeg laver et virtuelt tryk til ipad, feks. tryk til beboet i varmestyring. Alle skriver at man bare lige laver et men synes ligegodt hvordan jeg laver det kan jeg ikke se det på ipad Du skal først lave trykket i visual, eks, et fuga 4 tryk, hvor du trækker den over på varmestyringsblokken, derefter har du trykket til ipad, den behøver ikke være tilknyttet en datalinie.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret June 24, 2016 Rapporter Share Besvaret June 24, 2016 Jeg laver ofte en lokalitet til mine virtuelle tryk f.eks. ”iPad Varmestyring”. Til tryk og lamper anvender jeg normalt brugerdefinerede ind/udgangsprodukter. I Visual finder du brugerdefinerede ind/udgangsprodukter under Produkter/Datalinje produkter/Generelle Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Michael Sørensen_1621
Hej
En venlig sjæl der kan vise mig hvordan jeg laver et virtuelt tryk til ipad, feks. tryk til beboet i varmestyring.
Alle skriver at man bare lige laver et men synes ligegodt hvordan jeg laver det kan jeg ikke se det på ipad
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts