Mikkel Skovgaard Besvaret June 27, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 27, 2016 2 minutter siden, Allan Nissen skrev: Efter 2. forsøg kan jeg ikke længere skrive til sd kortet. Skal have købt et nyt, hvad størrelse er anbefalet? Det gamle var 8gb. Selv bruger jeg Transcend Premium 300x 16GB Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 27, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 27, 2016 På 6/26/2016 at 11:05 , Bjarne Sørensen skrev: Jeg kan ikke oprette eller rette regler. Den accepterer ikke at jeg trykker på "Gem", der sker intet. Lad være med at bruge internet explorer eller Edge Er ved at fixe det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 27, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 27, 2016 9 timer siden, Søren Birkholm Eriksen skrev: Ps. har du release notes/changelog fra v0.996-beta til v0.998. De to ting jeg indtil videre har bemærket af realtime visning samt visning af antal regler på en given lokalitet. Et lille ønske: er det muligt at få vist samlet antal regler? - som i de gode gamle dage I øvrigt, får jeg engang imellem denne fejl, når jeg skifter via 'play' ikonet til at kunne sætte regler op, herefter hænger skærmbilledet. Et tryk på F5 og alt indlæses korrekt. EDIT: Jeg kan fremtvinge fejlen, hvis jeg logge af og på igen. Hvis jeg ikke har været logget af, så kommer fejlen ikke. Den her kan jeg ikke genskabe - er det blot at logge af og på? Hvad "mode" står i når i logger af ? Prøv at poste jeres url i browseren før i logger af Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret June 27, 2016 Rapporter Share Besvaret June 27, 2016 5 minutter siden, Mikkel Skovgaard skrev: Den her kan jeg ikke genskabe - er det blot at logge af og på? Hvad "mode" står i når i logger af ? Prøv at poste jeres url i browseren før i logger af Jeg bruger Explorer. Jeg kan ikke få den til det nu. Status var i kører. Forud for det havde jeg bare afsluttet browseren og da jeg så gik ind på det næste dag og skulle redigere en regel kom fejlen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren Birkholm Eriksen Besvaret June 28, 2016 Rapporter Share Besvaret June 28, 2016 11 timer siden, Mikkel Skovgaard skrev: Den her kan jeg ikke genskabe - er det blot at logge af og på? Hvad "mode" står i når i logger af ? Prøv at poste jeres url i browseren før i logger af Ja, bare log af og på igen. Jeg bruger Chrome Status er 'Kører' Her til formiddag da jeg startede browseren op for første gang, der kom fejlen ikke... Og jeg kan ikke genskabe fejlen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 28, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 28, 2016 Meget mystisk. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 30, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 30, 2016 FYI: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts