Søren Birkholm Eriksen Skrevet June 22, 2016 Rapporter Share Skrevet June 22, 2016 Hej alle, De klæbepuder LK sælger syntes jeg kost lige lidt for meget for noget dobbeltklæbende tape http://billigihc.dk/ihc-wireless-klaebepude-1m-softline-1-stk Det db.klæbende tape jeg selv har er forholdsvist tykt, så trykket vil ikke komme til at sidde helt tæt mod væggen. Derfor, hvad bruger i til at montere wireless tryk pænt/tæt på væggen? Mvh Søren Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret June 22, 2016 Rapporter Share Besvaret June 22, 2016 Det er også klæbepuden til Glasvæg du har fundet. Mener der findes et flere udgaver. Nå, men ellers findes der mange ruller med dobbeltklæbende tape i Silvan og lign. bygemarkeder. Alt fra tæppetape, til tykt, klart silikone til glasmontering. Man kan jo bare montere flere lag tæppetape indtil laget bliver tykt nok til at udligne ujævnheder på underlaget. Har selv et lign. problem med min automatisk P skive i bilen. Der holdt klæbepuderne heller ikke ret længe, så jeg købte en rulle som er klart og gummi agtigt til glasmontering som så benyttes i 2 lag. Nu sidder den der. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren Birkholm Eriksen Besvaret June 24, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 24, 2016 Tak, Lars. Jeg må besøge den lokale Stark Mvh Søren Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts