BioRene Skrevet June 18, 2016 Rapporter Share Skrevet June 18, 2016 hej jeg vil høre om der er en som kan hjælp. jeg har et 1-10v som skal kunne start på fuld styrke eller men. 1 eller hvis man vælger den ende så kan gå til den aden. Kun ved hjælp af et par knapper. Håber det giver menigen rene Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BioRene Besvaret June 18, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 18, 2016 Hej det virker næsten som jeg vil have. Men jeg må prøve LK hvad de siger. rene Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret June 19, 2016 Rapporter Share Besvaret June 19, 2016 Hej Rene Hvis du har specielle ønsker med 1 - 10 volt modulet, skal der sandsynligvis udvikles en ny funktionsblok til formålet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
BioRene
hej
jeg vil høre om der er en som kan hjælp. jeg har et 1-10v som skal kunne start på fuld styrke eller men. 1 eller hvis man vælger den ende så kan gå til den aden. Kun ved hjælp af et par knapper.
Håber det giver menigen
rene
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts