Martin Mikkelsen Skrevet June 18, 2016 Rapporter Share Skrevet June 18, 2016 Hej med jer Er det korrekt at ihc alarmen ikke kan ringe ud når jeg har skiftet til bredbåndtelefoni fra yousee via fællesantennen? Når jeg ringer hjem til mig selv kan jeg stadig godt komme ind i alarmen, men den vil ikke ringe ud som den plejer, eller er det evt Voice modemmet der er stået af?? til info er der 47 volt på linjen i standby tilstand, Lidt hjælp kunne være rart:-) pft Mvh Martin Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Stryhn Besvaret June 19, 2016 Rapporter Share Besvaret June 19, 2016 År tilbage, da jeg var i telebranchen, var det velkendt at alarm-systemer ikke kunne tale med bredbåndstelefoni, men der kan selvfølgelig være sket forbedringer. Vi havde en del kunder, som blev fanget på den detalje og som skiftede tilbage til PSTN eller ISDN. Det var samme grunde som at folks telefoner skulle skiftes. MEN som sagt er det en del år siden, så der kan være sket meget med både modems og bredbåndstelefoni. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Mikkelsen Besvaret June 21, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 21, 2016 Hej Morten Yousee sagde det samme i dag, men da de bli'r slået sammen med tdc om 5 dage kan det være jeg kan komme billigt tilbage. Men forstår bare ikke at modemmet ikke kan ringe til mig når jeg kan ringe til det og komme ind med kode???? Vh Martin Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts