AndersKjergaard Skrevet June 16, 2016 Rapporter Share Skrevet June 16, 2016 I efteråret kommer iOS 10 med selvstænding app til styring af hjemmet. Det ser rigtig lækkert ud, og hvis man kunne få det til at snakke sammen med IHC ville iOS brugerne have den ideelle platform til styring af huset. Nu ved jeg ikke hvordan fordelingen af iOS vs. Android brugere er, og hvad Mikkel selv bruger. Hvis jeg er den eneste med iOS er det nok ikke så relevant Vh Anders Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 16, 2016 Rapporter Share Besvaret June 16, 2016 Jeg ved der er nogen der roder med at lave det allerede Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
AndersKjergaard Besvaret June 16, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 16, 2016 7 minutter siden, Mikkel Skovgaard skrev: Jeg ved der er nogen der roder med at lave det allerede Spændende! Altså med integration til IHCCaptain? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 16, 2016 Rapporter Share Besvaret June 16, 2016 Nej IHC og Homekit Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Stryhn Besvaret June 16, 2016 Rapporter Share Besvaret June 16, 2016 Er helt enig. Jeg er også på iOS-vognen og synes det kunne være fedt, hvis IHC kunne køre i Home-app'en, når iOS 10 kommer senere på året Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret June 16, 2016 Rapporter Share Besvaret June 16, 2016 Jeg sad også selv og tænkte det samme da jeg så Keynoten. App udviklere kunne også få adgang til Siri, det giver også nogle fede muligheder f. eks. kunne man tale til en (IHC-captain) App der så kunne udføre ting i ihc installationen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret June 17, 2016 Rapporter Share Besvaret June 17, 2016 Se min anden tråd, jeg har IHC kørende i home appen, på iOS 10 og det spiller altså bare. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 17, 2016 Rapporter Share Besvaret June 17, 2016 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
nikke Besvaret November 8, 2017 Rapporter Share Besvaret November 8, 2017 På 17/6/2016 at 07:03 , Clemen skrev: Se min anden tråd, jeg har IHC kørende i home appen, på iOS 10 og det spiller altså bare. Hej virker Siri så på ihc ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Szafranski Besvaret January 2, 2018 Rapporter Share Besvaret January 2, 2018 På 8/11/2017 at 20:06 , nikke skrev: Hej virker Siri så på ihc ? Hvis du benytter IHC-Bridge så kan du bruge Siri til af udføre kommandoer. Bl.a. bede om bestem lys niveau i fx. Køkken Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts