latter Skrevet May 29, 2016 Rapporter Share Skrevet May 29, 2016 Hej hvordan importere jeg en FB til bibilioteket? Har downloadet nogen her på siden, men kan ikke åbner dem i visual softwaren? Er der nogen der kan hjælpe? -Kristian Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret May 29, 2016 Rapporter Share Besvaret May 29, 2016 Hvis du åbner et projekt der har nye FB højreklikker du på dem og vælger Gem. (F.eks i en mappe 07 Mine FB) Så lukker og genstarter du Visual, hvorefter du kan nu benytte de gemte FB i andre projekter. Du kan også kopiere FB'r direkte til mappen hvorefter de skulle være synlige ved næste genstart af Visual. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
latter Besvaret May 29, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 29, 2016 det virkede, tak for hjælpen :-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
latter Besvaret May 30, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 30, 2016 har nu prøvet med flere FB her fra siden, men de kan ikke ses inden i softwaren? er der nogen der kan hjælpe med hvorfor? -Kristian Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret May 30, 2016 Rapporter Share Besvaret May 30, 2016 Decimaltal er et helt projekt/program, ikke kun funktionsblok. sol op og ned er en korrekt funktionsblok med det rigtige fil efternavn .ifb konstantlys kan være hvad som helst. Hvis det er en IHC funktionsblok skal du omdøbe den så den får efternavnet .ifb Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TheDexterTeam Besvaret May 31, 2016 Rapporter Share Besvaret May 31, 2016 Hej, Min situation: På en ny pc med win 10 kan jeg ikke gemme en funktionsblok direkte i 07.Mine egne fb - det kræver adm. tilladelse. Jeg kan dog godt gemme et andet sted og så bagefter flytte til 07..... Hvad kan årsagen være til det? Hilsen Torben Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TheDexterTeam Besvaret May 31, 2016 Rapporter Share Besvaret May 31, 2016 26 minutter siden, TheDexterTeam skrev: Hej, Min situation: På en ny pc med win 10 kan jeg ikke gemme en funktionsblok direkte i 07.Mine egne fb - det kræver adm. tilladelse. Jeg kan dog godt gemme et andet sted og så bagefter flytte til 07..... Hvad kan årsagen være til det? Hilsen Torben Løst: rettighed på mappen Hilsen Torben Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts