bozidar Skrevet May 22, 2016 Rapporter Share Skrevet May 22, 2016 Hej Alle+ Jeg har et noget presserende problem. Er just kommet tilbage fra ferie ,og er informeret om at min el tavle har været slukket pga HPFI . Nu står jeg i den situation at kun ,køkken og stue lyset virker på trykkene. I resten af huset kan jeg ikke tænde på trykkene. Dog virker det hele på gennem min iphone app. Jeg har forsøgt at genstarte contolleren ,samt at uploade ny program. Nogle ideer til hvordan jeg løser problemet ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret May 22, 2016 Rapporter Share Besvaret May 22, 2016 Det der ikke virker er det wireless ? Du skriver du har førsøgt at genstarte contolleren ,samt at uploade ny program. Hvordan gik det ? Prøv at tage strømmen helt fra controlleren og prøv igen. Husk at fjerne forbindelsen til backup batteriet hvis du har monteret et sådan. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret May 22, 2016 Rapporter Share Besvaret May 22, 2016 Det kunne sikringen til det øvrige lys der er sprunget. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
bozidar Besvaret May 22, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 22, 2016 Hej Lars jeg har intet wireless alt er kablet.. genstart og upload ændrede intet. back up batteriet er ikke tilsluttet.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret May 22, 2016 Rapporter Share Besvaret May 22, 2016 Måske et input modul er feset af... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
bozidar Besvaret May 22, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 22, 2016 hej alle . tak for input hvordan tester jeg om input modulet er gået. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret May 22, 2016 Rapporter Share Besvaret May 22, 2016 3 minutter siden, bozidar skrev: hej alle . tak for input hvordan tester jeg om input modulet er gået. serviceview og kikker på om du får reaktioner på de indgange det er galt med når du trykker på trykkene Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret May 22, 2016 Rapporter Share Besvaret May 22, 2016 Ja når alt virker fra iphone app, kunne det tyde på en fysisk fejl vedr. inputsignalerne. Evt en knækket/dårlig forsynings ledning til input modulerne. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
bozidar Besvaret May 22, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 22, 2016 tilsyneladende har Brian ret. i service view ændrer status på trykket sig til ON ,men der sker intet. Konklusionen er vel så at input moduer(er) er gået ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret May 22, 2016 Rapporter Share Besvaret May 22, 2016 4 minutter siden, bozidar skrev: tilsyneladende har Brian ret. i service view ændrer status på trykket sig til ON ,men der sker intet. Konklusionen er vel så at input moduer(er) er gået ? Hvis indgangen går on i serviceview når du trykker, så fejler input modulet ingen ting... og controlleren modtager også signalet fra input modulet... så er det mystisk Prøv at uploade et tomt program til controlleren og så dit program igen bagefter Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
bozidar Besvaret May 22, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 22, 2016 Hej alle 3. upload af programmet hjalp. Det ser ud til at virker ud. tak til alle. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts