Thomas Winkelmann Skrevet May 11, 2016 Rapporter Share Skrevet May 11, 2016 Har en gammel iPad 2 med IHCTablet installeret. Efter at have købt en ny iPad mini 4 vil jeg gerne flytte IHCTablet (incl konfig) fra min gamle iPad til den nye. Har for søgt, at tage fuld backup af min gamle iPad (med IHCTablet installeret), og restore på den nye, men IHCTablet kommer ikke med. Har også forsøgt at finde IHCTablet i Apple's AppStore uden held. Er nogen klar over om det skyldes, at IHCTablet ikke er kompatibel iOS v9.3.1, eller om LK helt har valgt at den fjernet helt fra Apple's AppStore? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret May 12, 2016 Rapporter Share Besvaret May 12, 2016 LK har tilsyneladende fjernet den midlertidigt fra Appstore. Mon ikke den kommer igen snarest, eller en opdateret version Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret May 12, 2016 Rapporter Share Besvaret May 12, 2016 Se her Thomas. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Stryhn Besvaret May 12, 2016 Rapporter Share Besvaret May 12, 2016 Jeg har kontaktet LK omkring det - skal bruge både iPad og iPhone version. LK er ved at undersøge sagen og vende tilbage til mig. Jeg skal nok dele svaret her på siden, men tror også det handler om en ny eller opdateret version Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ahave Besvaret May 13, 2016 Rapporter Share Besvaret May 13, 2016 Måske Apple's kommende krav om IPv6 understøttelse: http://9to5mac.com/2016/05/04/apple-will-require-ios-app-store-apps-to-support-ipv6-only-networks-from-june-1/ Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret May 13, 2016 Rapporter Share Besvaret May 13, 2016 14 minutter siden, ahave skrev: Måske Apple's kommende krav om IPv6 understøttelse: http://9to5mac.com/2016/05/04/apple-will-require-ios-app-store-apps-to-support-ipv6-only-networks-from-june-1/ Ja så hedder det nok også snart en ny controller der understøtter IPv6 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ahave Besvaret May 13, 2016 Rapporter Share Besvaret May 13, 2016 Ahh, det kan lade sig gøre med software opgradering, eller at benytte iOS network stack. Måske har Sneider/LK blot ikke fulgt med. Eller måske er der andre årsager? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jørgen Møllegaard Besvaret May 14, 2016 Rapporter Share Besvaret May 14, 2016 På 11. maj 2016 at 00:12 , Thomas Winkelmann skrev: Har en gammel iPad 2 med IHCTablet installeret. Efter at have købt en ny iPad mini 4 vil jeg gerne flytte IHCTablet (incl konfig) fra min gamle iPad til den nye. Har for søgt, at tage fuld backup af min gamle iPad (med IHCTablet installeret), og restore på den nye, men IHCTablet kommer ikke med. Har også forsøgt at finde IHCTablet i Apple's AppStore uden held. Er nogen klar over om det skyldes, at IHCTablet ikke er kompatibel iOS v9.3.1, eller om LK helt har valgt at den fjernet helt fra Apple's AppStore? Hej Thomas, Den er tilbage nu - uden ændringer. Thomas Winkelmann 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas Winkelmann Besvaret May 16, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 16, 2016 Har fundet i IHCTablet i AppStore igen. Også iPhone apps er tilbage. Tak for alle indlæg op denne tråd... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts