Henning Pedersen Skrevet May 7, 2016 Rapporter Share Skrevet May 7, 2016 Hvordan foretager I fysisk kontrol af den temperatur som gulvsensoren giver, eller indstiller I ”bare” samme kalibrering som på rumføleren? Jeg er ikke tryk ved at skulle trække gulvsensoren op, men det er måske bare mig der er en tøsedreng. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret May 7, 2016 Rapporter Share Besvaret May 7, 2016 Jeg ville heller ikke trække en gulvføler tilbage op fra gulvet i et rør. Du får den aldrig tilbage igen. kalibrering og offset er i bund og grund ligemeget, hvis du bare kan forlige dig med tallene i Visual. Og ellers ville jeg bare benytte et trådløst infrarød termometer eller termokamera til at måle gulvtemperaturen med hvis du vil kalibrere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Henning Pedersen
Hvordan foretager I fysisk kontrol af den temperatur som gulvsensoren giver, eller indstiller I ”bare” samme kalibrering som på rumføleren?
Jeg er ikke tryk ved at skulle trække gulvsensoren op, men det er måske bare mig der er en tøsedreng.
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts