Christian Alexandersen Skrevet May 7, 2016 Rapporter Share Skrevet May 7, 2016 Hej Mikkel. Kæmper lidt med t IHCCaptain ikke opdaterer efter jeg har lagt ny FB i controlleren. Kan du hjælpe med hvad jeg skal gøre anderledes? Jeg tilgår via EDGE browser men har også prøvet Firefox. Mvh Christian Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret May 9, 2016 Rapporter Share Besvaret May 9, 2016 Kører du betaen? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Christian Alexandersen Besvaret May 9, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 9, 2016 Nej - kører version 0.996 Havde hørt der måske er noget nyt på vej :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret May 9, 2016 Rapporter Share Besvaret May 9, 2016 Hvad siger den i debug mode? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Christian Alexandersen Besvaret May 10, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 10, 2016 Ikke umiddelbart noget men den henter ikke projekt filen fra controleren. Den viser et"spole" (Spolesymbol på en dvd afspiller) tegn ud for Linien "henter projekt fil fra controleren" og springer hurtigt over den. Ved de andre linier viser den et check tegn. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts