Morten Stryhn Skrevet May 6, 2016 Rapporter Share Skrevet May 6, 2016 Hej, Jeg har har fået købt en strømforsyning og en viewer, så jeg kan sætte mit IHC Wireless på nettet, men jeg er i tvivl om hvilket kabel, jeg skal bruge imellem strømforsyningen og vieweren? Skal det være IHC Link 10 kabel eller ??? På forhånd tak for hjælpen Morten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret May 6, 2016 Rapporter Share Besvaret May 6, 2016 Mellem strømforsyning og controller benytter de fleste nok alm. 1.5 kvadrat enkeltledere. Elektrisk set kan alm. blød netledning på 0,75 også gå, men det er almindeligvis ikke tilladt i tavler. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten Stryhn Besvaret May 6, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 6, 2016 Super - det giver også mest mening i mit hoved, men blev i tvivl. Tak for hurtigt svar Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Morten Stryhn
Hej,
Jeg har har fået købt en strømforsyning og en viewer, så jeg kan sætte mit IHC Wireless på nettet, men jeg er i tvivl om hvilket kabel, jeg skal bruge imellem strømforsyningen og vieweren? Skal det være IHC Link 10 kabel eller ???
På forhånd tak for hjælpen
Morten
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts