Ronni1354922212 Skrevet October 5, 2007 Rapporter Share Skrevet October 5, 2007 Når jeg prøver at logge på controlleren i Scendesign får jeg denne meddelelse \"Adgang nægtet via USB\".Jeg kan godt logge ind i admin og Visual.Nogen forslag? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 martin andersen Besvaret October 7, 2007 Rapporter Share Besvaret October 7, 2007 hej.. har du sat hak ved scenedesign i admin?? måske det er der problemet ligger. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ronni1354922212 Besvaret October 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 10, 2007 Ja, alt er hakket af, for at udelukke det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret October 12, 2007 Rapporter Share Besvaret October 12, 2007 Og nu er det vel med USB du har tilsluttet controlleren? :)Det eneste problem jeg har haft, er når den har startet programmet op, har den sagt at der var fejl, eller sådan noget, men så har jeg benyttet den via controllerens webserver./Jakob Bruun Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret October 12, 2007 Rapporter Share Besvaret October 12, 2007 Jeg stødte lige på denne tekst:USB Driver opdateringHvis du har problemer med at komme i kontakt med controlleren Filen er gemt som ZIP-fil fylder ca. 92 Kb.Denne lille software kan i de fleste tilfælde løse dit problem med at komme i kontakt med controlleren via USB.NB! Når programmet afvikles må controlleren ikke være tilsluttet pc.Hvis ikke det hjælper så kontakt Lauritz Knudsen kundeservice Kundeservice@lk.dk eller på telefon 4420 7200. Hent filen her/Jakob Bruun Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret October 13, 2007 Rapporter Share Besvaret October 13, 2007 Jakob Bruun skrevet:Jeg stødte lige på denne tekst:USB Driver opdateringHvis du har problemer med at komme i kontakt med controlleren Filen er gemt som ZIP-fil fylder ca. 92 Kb.Denne lille software kan i de fleste tilfælde løse dit problem med at komme i kontakt med controlleren via USB.NB! Når programmet afvikles må controlleren ikke være tilsluttet pc.Hvis ikke det hjælper så kontakt Lauritz Knudsen kundeservice Kundeservice@lk.dk eller på telefon 4420 7200. Hent filen her/Jakob Bruundet lille program har reddet rigtig mange. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Ronni1354922212
Når jeg prøver at logge på controlleren i Scendesign får jeg denne meddelelse \"Adgang nægtet via USB\".Jeg kan godt logge ind i admin og Visual.Nogen forslag?
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts