Peter Schefe Skrevet May 5, 2016 Rapporter Share Skrevet May 5, 2016 Hej, Jeg har haft et par fejl alarmer og ved ikke rigtig hvad der har sat den igang. Hvor kan jeg finde logfilen og eventuel se, hvad der har sat den igang? Er der nogen som har haft problemer med edderkopper eller robot støvsuger? :-) Peter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret May 5, 2016 Rapporter Share Besvaret May 5, 2016 Afhenig af hvilken alarm blok du bruger, så vil der være log i service view, under funktionsblokken, der kan du se hvilken pir der har startet alarmen.. Edderkopper JA... de er nogle sataner selvom en detektor er "pet immunitive" så er en edderkop jo giga stor når den har valgt at etablere sig lige foran en detektor.. (hvis du bruger lys pir som alarm detektor, så kan de resultere i fejlalarmer) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Peter Schefe
Hej,
Jeg har haft et par fejl alarmer og ved ikke rigtig hvad der har sat den igang. Hvor kan jeg finde logfilen og eventuel se, hvad der har sat den igang?
Er der nogen som har haft problemer med edderkopper eller robot støvsuger? :-)
Peter
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts