Mogens skøtt Skrevet May 4, 2016 Rapporter Share Skrevet May 4, 2016 Hej er der andre en mig der har problemer med at sende program til controller hvis man sætter en lux/temp sensor ind i programmet så melder den fejl ved indlæsning af program. Mvh Mogens Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret May 4, 2016 Rapporter Share Besvaret May 4, 2016 Har du opdateret firmwaren i controlleren? denne sensor understøttes kun med den seneste version 2.7.220 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mogens skøtt Besvaret May 4, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 4, 2016 Ja det er jeg nu ret sikker på men kigger da lige for en sikkerheds skyld. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mogens skøtt Besvaret May 4, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 4, 2016 Det var lige det problemmet var. Sådan går det når man ikke lige har styr på den firmware. Men tak for det hurtige svar. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret May 4, 2016 Rapporter Share Besvaret May 4, 2016 velbekomme Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Hot-Bikes Besvaret May 13, 2016 Rapporter Share Besvaret May 13, 2016 På 4/5/2016 at 21:02 , Brian (Badazz) skrev: velbekomme Hej Brian Kan du ikke dele dit .vis program omkring dit lux-temp opsætning, så jeg kan lave evt. lign. da jeg lige har indkøbt samme produkt :-) Martin Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret May 13, 2016 Rapporter Share Besvaret May 13, 2016 Det bliver svært, jeg anvender ikke lux sensor i mit system Husk controller skal have nyeste firmware for at benytte produktet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret May 25, 2016 Rapporter Share Besvaret May 25, 2016 På 13/5/2016 at 15:33 , Hot-Bikes skrev: Hej Brian Kan du ikke dele dit .vis program omkring dit lux-temp opsætning, så jeg kan lave evt. lign. da jeg lige har indkøbt samme produkt :-) Martin Hvad vil du gerne kunne, som du ikke kan med LK's standard FB's? Bemærk at der er kommet nye FB's i februar mdr. i år. Jeg ved dog ikke hvilke ændringer der er med. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Mogens skøtt
Hej er der andre en mig der har problemer med at sende program til controller hvis man sætter en lux/temp sensor ind i programmet så melder den fejl ved indlæsning af program.
Mvh Mogens
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts