Bjarne Sørensen Besvaret June 30, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 30, 2016 Nu har jeg hentet det image fra din hjemmeside, og lagt det på et andet SD-kort på en ny Rpi2- Når den skal hente projektfilen går den i stå efter at have kørt ca 5mm af den blå bar. Jeg har prøvet 20 gange, og den har næsten været nået i mål en enkelt gang. Så kommer vinduet frem med donate og man skal indtaste password igen inde bag ved. Det kan man gøre et par gange og så returnerer siden med en fejl. Det problem havde jeg vist også oprindeligt. Min projektfil fylder 6.127Kb Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret July 1, 2016 Rapporter Share Besvaret July 1, 2016 Det lyder meget meget mærkeligt. Kan du prøve at sende mig din projektfil ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret July 1, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 1, 2016 Tak fordi du vil se på det. Filen er her. kørende system ver. 1.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret July 7, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 7, 2016 @Mikkel Skovgaard har du set nærmere på min projektfil? Jeg får stadig ikke notifikationer via pushover.net kan det hænge sammen med det problem med at jeg har meget vanskeligt ved at downloade projektfilen? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret July 7, 2016 Rapporter Share Besvaret July 7, 2016 8 minutter siden, Bjarne Sørensen skrev: @Mikkel Skovgaard har du set nærmere på min projektfil? Jeg får stadig ikke notifikationer via pushover.net kan det hænge sammen med det problem med at jeg har meget vanskeligt ved at downloade projektfilen? Nej desværre ikke Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret July 7, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 7, 2016 1 minut siden, Mikkel Skovgaard skrev: Nej desværre ikke Jeg prøver lige at køre en Sudo update, nu hvor du har en rettelse til noget andet og ser hvordan det går. Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts