René J Skrevet May 3, 2016 Rapporter Share Skrevet May 3, 2016 Davs. Hvad for noget Alarm skal man købe for det spiller sammen med IHC'en ? Eller er det alle alarmer der kan det så længe man kan få noget "puls" ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret May 3, 2016 Rapporter Share Besvaret May 3, 2016 Det kommer an´ på hvem "man" er - og hvad for noget alarm der tænkes på - tyveri, brand osv. Men hvorfor købe eksterne anlæg når det kan bygges direkte ind i IHC anlægget?. Hvis du bygger det direkte ind i systemet og påtænker at bruge LK´s funktionsblokke, vil jeg anbefale at du også anvender deres produkter da det normalt passer sammen. Hvis du vælger eksterne komponenter skal du sikre dig at alle signaler passer sammen med de funktionsblokke du påtænker at anvende, alternativt skal du selv lave de blokke der er behov for. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
René J Besvaret May 3, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 3, 2016 5 minutter siden, Henning Pedersen skrev: Det kommer an´ på hvem "man" er - og hvad for noget alarm der tænkes på - tyveri, brand osv. Men hvorfor købe eksterne anlæg når det kan bygges direkte ind i IHC anlægget?. Hvis du bygger det direkte ind i systemet og påtænker at bruge LK´s funktionsblokke, vil jeg anbefale at du også anvender deres produkter da det normalt passer sammen. Hvis du vælger eksterne komponenter skal du sikre dig at alle signaler passer sammen med de funktionsblokke du påtænker at anvende, alternativt skal du selv lave de blokke der er behov for. Jamen du har helt ret, dog har jeg bare fået at vide IHC alarmen ikke fungere helt så godt? men har self ingen erfaring med det. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret May 3, 2016 Rapporter Share Besvaret May 3, 2016 Jeg plejer ikke at have problemer med alarmen. De problemer jeg typisk høre om er falske alarmer når der, af spare hensyn, bliver anvendt lys PIR som alarm PIR, det vil næsten ALTID resulterer i falske alarmer da de er alt for sensitive Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
René J Besvaret May 3, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 3, 2016 4 timer siden, Henning Pedersen skrev: Jeg plejer ikke at have problemer med alarmen. De problemer jeg typisk høre om er falske alarmer når der, af spare hensyn, bliver anvendt lys PIR som alarm PIR, det vil næsten ALTID resulterer i falske alarmer da de er alt for sensitive Okay ja så kan jeg self godt se det kunne give problemer. Jamen det tror jeg da jeg skal snakke med min lokale IHC pusher om så Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts