Timand Skrevet April 30, 2016 Rapporter Share Skrevet April 30, 2016 Hej Jeg er ny IHC bruger og ny på dette forum. Jeg har sat mig for at selv programmere min IHC tavle. Tavlen er installeret af professionel, men resten står jeg selv for. Jeg kan ikke forstå følgende: Jeg har 5 dæmpere. Terminal 1 (reguler op) er sat til tilsvarende datalinie på output24 modulet, men terminal 2 (reguler op) er delt/luset mellem alle dæmpere og tilsluttet datalinie 6. Hvordan skal jeg programmere dette? Når jeg fx laver en kommando til tænd på to dæmpere, vil den tænde på den ene, og slukke på den anden. Skal man kun bruge een af 4 datalinier i 'konfigurer udgang'? Vedhæfter lige et par billeder. Håber nogen kan hjælpe mig. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret April 30, 2016 Rapporter Share Besvaret April 30, 2016 Jeg tror din elektrikker har tænkt at der skal benyttes 1-tast styring hvor du tænder, skruer op, en og slukker den enkelte dimmer med samme tast (forbundet på 1 på dimmeren) Og at der skal være en sluk alt, der er forbundet til alle dimmerne ( indgang 2). Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts