Mogens skøtt Skrevet April 29, 2016 Rapporter Share Skrevet April 29, 2016 Hej Mikkel er der mulighed for at kunne få Heos systemet kørt ind også som med Sonos? Mvh Mogens Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret May 3, 2016 Rapporter Share Besvaret May 3, 2016 Ja hvis jeg havde en enhed at teste med Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mogens skøtt Besvaret January 15, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 15, 2017 Mikkel Hvor bor du henne af? Så kunne du måske låne ved mig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 15, 2017 Rapporter Share Besvaret January 15, 2017 MikkelS bor i Aalborg Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 17, 2017 Rapporter Share Besvaret January 17, 2017 Jeg har fået en til test - men igen - der er ikke nok tid i døgnet til alting Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mogens skøtt Besvaret January 17, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 17, 2017 Det er også helt iorden Mikkel. Det samme problem har jeg også selv. Ville det være muligt at få noget Z-wave kørt ind i Captain uden men behøver Openhab eller Domoticz? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 19, 2017 Rapporter Share Besvaret January 19, 2017 Jeg har allerede mit Z-wave modul til at virke i min test. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mogens skøtt Besvaret January 19, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 19, 2017 super kommer det med i den nye update med Z-wave? Hvorfor en controller buger du til det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 28, 2018 Rapporter Share Besvaret January 28, 2018 Heos virker nu i den nyeste version. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts