triker dan Skrevet April 24, 2016 Rapporter Share Skrevet April 24, 2016 Jeg har sat en IHC 1 modul Lydgiver op hos en kunde men den klikker når den ikke er aktiveret. ?? Hvad kan dette skyldes og hvad kan man gøre ved det. ? På Forhånd Tak. :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Terne Besvaret April 25, 2016 Rapporter Share Besvaret April 25, 2016 Har du anvendt parsnoet forkabling? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret April 25, 2016 Rapporter Share Besvaret April 25, 2016 På 24/4/2016 at 12:34 , triker dan skrev: Jeg har sat en IHC 1 modul Lydgiver op hos en kunde men den klikker når den ikke er aktiveret. ?? Hvad kan dette skyldes og hvad kan man gøre ved det. ? På Forhånd Tak. :-) Du skal nok beskrive lidt mere præcist hvordan den klikker for at vi kan hjælpe dig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Blegvad Besvaret April 25, 2016 Rapporter Share Besvaret April 25, 2016 det har jeg også prøvet, jeg prøvede at anvende en anden leder (der var en i kablet som jeg ikke brugte) og så var problemet løst. det virkede som om det var måske noget støj af en art... mvh Rune Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
triker dan
Jeg har sat en IHC 1 modul Lydgiver op hos en kunde men den klikker når den ikke er aktiveret. ?? Hvad kan dette skyldes og hvad kan man gøre ved det. ?
På Forhånd Tak. :-)
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts