Esben Uth Skrevet April 23, 2016 Rapporter Share Skrevet April 23, 2016 Hej alle. Jeg har kig på denne pir sensor, købte den for 10kr i Kina så der er lidt at arbejde med https://www.mpja.com/download/31227sc.pdf kan se at den skifter mellem at give 0v og 3,3v ved detektering. Er der mon nogen der kunne hjælpe mig lidt med at få det til at passe sammen med et input modul? på forhånd tak. Esben Uth Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Wedecon Design Besvaret April 23, 2016 Rapporter Share Besvaret April 23, 2016 Hej Man kunne evt. bruge en transistor eller mosfet som level converter , eller evt. en lille optokopler ( ca. 2 kroner fra RS Online) .. Så vidt jeg husker er der en ca. 10K pull-up modstand til 24V på input modulet . WedeCon Design Esben Uth 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Esben Uth Besvaret April 25, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 25, 2016 Hjælper mig lidt på rette vej vil jeg prøve at rode med, tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Wedecon Design Besvaret April 25, 2016 Rapporter Share Besvaret April 25, 2016 Hej Jeg sender gerne et diagram forslag til dig en styk NPN transistor skal bruges og 2 styk modstande ( evt cirka af størrelses orden 10Kohm ) mvh WedeCon Design Esben Uth 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Esben Uth Besvaret April 25, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 25, 2016 Det må du da meget gerne er elektriker til hverdag men er meget længe siden jeg har fedtet med elektronik som sådan, så et diagram ville da være guld værd! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts