eckhardt Skrevet April 19, 2016 Rapporter Share Skrevet April 19, 2016 det ville være rigtigt fedt hvis det var muligt med flere regler på samme emne.. nu pt har jeg sat noget overvågning på temp føler får jeg får besked hvis den kommer under 18 men jeg kunne også godt tænke mig at jeg kunne sætte en regel så hvis temp nu overstiger 25 at jeg så også får en besked. det til kunne det også være fedt med mulighed for benytte flere moduler på samme regel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret April 19, 2016 Rapporter Share Besvaret April 19, 2016 Jammen så laver du da osse bare en over +25 gr regel. No problem i det, Og benytter denne regel til flere moduler (går ud fra du mener Funktionsblokke). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
eckhardt Besvaret April 19, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 19, 2016 nej det er i IHC captain vi snakker om her Lars Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret April 19, 2016 Rapporter Share Besvaret April 19, 2016 3 timer siden, eckhardt skrev: nej det er i IHC captain vi snakker om her Lars Indtil der kommer en ny version af IHC captain, kan du bare lave en ekstra FB, som kun sender temp. fra indgangen til udgangen. Du behøver ikke linke udgange til noget, men nu har du et sted hvor du kan lave din +25 graders regl. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret April 20, 2016 Rapporter Share Besvaret April 20, 2016 7 hours ago, Lars1 said: Indtil der kommer en ny version af IHC captain, kan du bare lave en ekstra FB, som kun sender temp. fra indgangen til udgangen. Du behøver ikke linke udgange til noget, men nu har du et sted hvor du kan lave din +25 graders regl. Husk hvis du har flere links på en temp sensor så kan du opleve at du ser 0 grader som temp i ihc tablet selvom måleren har en temperatur. Så bruger du ihc tablet så er det ikke løsningen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret April 20, 2016 Rapporter Share Besvaret April 20, 2016 På 19. april 2016 at 21:11 , eckhardt skrev: nej det er i IHC captain vi snakker om her Lars Sorry, lagde ikke lige mærke til sub-forummet det var postet i. Det fremgår ikke helt tydeligt når man man læser indlæggene på en mobil, så det har jeg overset. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts