Hop til indhold
  • 0

Fastgøre batteritryk til væggen?

Morten Stryhn
 Share

Spørgsmål

Er der nogen der har nogle erfaringer med at fastgøre batteritryk i en dåse, hvor der før sad en afbryder. Jeg har udskiftet afbryderen med et batteritryk, men der mangler noget til at holde det ind til væggen, da der jo er luft bag ved i dåsen. Lige nu gaber det ca 1 mm og føles løst, når der trykkes på det.

Løsningen må være en slags indsats, som der kan sættes fast i dåsen og efterfølgende skrues sammen med batteritrykket via de to skruehuller. Nogle forslag til en løsning?

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0
7 hours ago, Lars1 said:

Skrue hullerne i lK's FUGA batteritryk passer med dem på en FUGA, så du genbruger bare skruerne eller kløerne fra afbryderen, hvis det vel og mærke er en FUGA afbryder, som du udskifter.

Tak for tippet, Lars - det prøver jeg. Alternativt prøver jeg at finde skruer, som har rette tykkelse og længde til at fastgøre til bunden af dåsen, som Brian foreslår.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0
13 timer siden, Lars1 skrev:

Skrue hullerne i lK's FUGA batteritryk passer med dem på en FUGA, så du genbruger bare skruerne eller kløerne fra afbryderen, hvis det vel og mærke er en FUGA afbryder, som du udskifter.

Kløerne kan jo ikke genbruges, da der ikke er noget bagpå batteritrykket til at presse kløerne ud med...

Skruens længde må du måle med en tommestok, ind til skruetårnet i bunden at dåsen, og så hold ind forbi en elektriker og køb de 4 skruer du skal bruge.. de kan ikke koste en formue,

Link til kommentar
Del på andre sites