Hot-Bikes Skrevet April 16, 2016 Rapporter Share Skrevet April 16, 2016 Hej Jeg har disse fættere tilovers, er der nogen der kan bruge dem? evt bytte med ihc matrialler. 300.- pr. stk Martin Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret April 16, 2016 Rapporter Share Besvaret April 16, 2016 Hvad er deres produkt kode? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Hot-Bikes Besvaret April 17, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 17, 2016 Hej Lars Schneider Elektric DPN N Vigi C 6A De er brugt i en uge Martin Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret April 18, 2016 Rapporter Share Besvaret April 18, 2016 6A er ikke meget at strøm at lege med, og jeg er ikke helt sikker på at C karakestik er tilladt i boliger, så jeg passer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts