Christian Poulsen Skrevet April 12, 2016 Rapporter Share Skrevet April 12, 2016 Hejsa Ved I om der er en Fb som kan forsinke en puls Vil gerne lave en slukalt og en tænd lys et sted på samme tryk Så når jeg trykker så skal den gi en puls til slukalt og så efter f.eks. 1 sek så skal den gi en puls til kip lys et sted. Christian Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret April 12, 2016 Rapporter Share Besvaret April 12, 2016 1 time siden, Christian Poulsen skrev: Hejsa Ved I om der er en Fb som kan forsinke en puls Vil gerne lave en slukalt og en tænd lys et sted på samme tryk Så når jeg trykker så skal den gi en puls til slukalt og så efter f.eks. 1 sek så skal den gi en puls til kip lys et sted. Christian Hej Christian. Du kan bruge en 4.1.03.a FB. Jeg har lige lavet et eksempel. Venstre tryk tænder lampen med kip. højre tryk er sluk alt. Når du aktiverer sluk alt slukkes lampen, og stikkontakten tændes efter 1 sek.. Timer for forsinket indkobling skal stå på 0,00 sek. Christian Poulsen.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Christian Poulsen
Hejsa
Ved I om der er en Fb som kan forsinke en puls
Vil gerne lave en slukalt og en tænd lys et sted på samme tryk
Så når jeg trykker så skal den gi en puls til slukalt og så efter f.eks. 1 sek så skal den gi en puls til kip lys et sted.
Christian
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts