Søren B Skrevet October 3, 2008 Rapporter Share Skrevet October 3, 2008 HejJeg har konfigureret en wireless dimmer som 2 tast betjent sammen med en beo4 fjernbetjening, jeg ønsker og at bruge den med et tryk ved døren men der er kun et disponibelt tryk, er det muligt at bruge dimmeren som både 1 og 2 tast betjent.Søren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret October 3, 2008 Rapporter Share Besvaret October 3, 2008 Ja det er det :)Se vedhæftede eksempel... [file name=touch_og_2_tast_dimmer_wireless.zip size=4102]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/touch_og_2_tast_dimmer_wireless.zip[/file]touch_og_2_tast_dimmer_wireless.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ABO Besvaret October 4, 2008 Rapporter Share Besvaret October 4, 2008 Hej SørenDu kan også bare bruge en 1.1.03 blok. Den har både touch og 2-tast betjening.ABO:) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Søren B Besvaret October 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 4, 2008 Hej Jakobnår jeg åbner dit program virker det perfekt, men når jeg gemmer funktionsblokken kan jeg ikke få den til at virke i mit eget projekt? [file name=touch_til_2tast_dimmer.rar size=2366]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/touch_til_2tast_dimmer.rar[/file] Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jan Jung-Jensen Besvaret October 4, 2008 Rapporter Share Besvaret October 4, 2008 Hej SørenHvis det er, kan du prøve den her.Den gør det samme som Jakobs, det er bare i en blok. [file name=Tr_dl_s_dimmer_med_2_tast_og_touch_betjening.zip size=3970]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Tr_dl_s_dimmer_med_2_tast_og_touch_betjening.zip[/file] Søren skrevHej Jakobnår jeg åbner dit program virker det perfekt, men når jeg gemmer funktionsblokken kan jeg ikke få den til at virke i mit eget projekt?Tror at du med Jakobs FB. Skal du bruge Scenarie.Tr_dl_s_dimmer_med_2_tast_og_touch_betjening.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret October 6, 2008 Rapporter Share Besvaret October 6, 2008 Ja, min er sat til at starte på samme niveau ALTID, det gør jeg ofte fordi Wireless Dimmerne har det med at dæmpe helt til 0% nogle gange når man slukker.. Og derfor skal man så holde knappen inde lidt for at tænde igen ;)Derfor skal man benytte scenarie til at vælge et startniveau Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Søren B
HejJeg har konfigureret en wireless dimmer som 2 tast betjent sammen med en beo4 fjernbetjening, jeg ønsker og at bruge den med et tryk ved døren men der er kun et disponibelt tryk, er det muligt at bruge dimmeren som både 1 og 2 tast betjent.Søren
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts